اخبار فناوری و دانلود رمان

ساخت وبلاگ

در این بخش از آموزش فارکس در سایت مجیک نیوز میخواهیم شمارا با مبحث جفت ارزها  بیشتر آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

درباره ارزها در فارکس بیشتر بدانیم

جفت ارزها با نقدینگی بالا

ارزها در فارکس ، همانند سهام و اوراق قرضه دارای جفت هایی با نقدینگی بسیار بالا و پایین هستند. ارزهای با نقدینگی بالا به واسطه ی اقتصاد پایدار و سیستم سیاسی کشورهای مربوطه مشخص می شوند. از زمانی که ارزهای اروپایی متحد شده و یورو را به وجود آوردند، ارزهای نقدینه شامل موارد زیر می شوند:

دلار آمریکا – ین ژاپن – پوند انگلیس – یورو – دلار کانادا

بر اساس برآوردها، بیش از ۸۰ % از حجم تبادلات روزانه ارز خارجی متشکل از فعالیت این ارزها می باشد.

در فارکس با ارزها بیشتر آشنا شوید

ارزهای خارجی با چه نمادی در فارکس شناخته می شوند؟

ارز ها به واسطه ی نماد خاص خود از یکدیگر تمیز داده می شوند. در بازار Forex، قیمت یک جفت ارز، در واقع ارزش یک ارز در برابر ارزش ارز دیگر است. یک جفت ارز شامل «نام» هر دو ارز می باشد که توسط «/» از هم جدا می شوند. «نام» متشکل از ۳ حرف مخفف می باشد. در بیشتر موارد، ۲ حرف اول شناسه ی کشور و حرف سوم نشانگر واحد ارز کشور مربوطه است.

به عنوان مثال:

USD= دلار آمریکا  –  GBP= پوند انگلیس  –  JPY= ین ژاپن  –  CAD= دلار کانادا  –  AUD= دلار استرالیا

از آنجایی که یورو متعلق به اروپا می باشد، با مخفف «EUR» شناخته می شود.

با ترکیب دو ارز «EUR» و «USD»، جفت ارز «EUR/USD» ایجاد می شود.

ارز پایه و ارز متضاد  در فارکس به چه معناست ؟

ارز پایه، اولین ارز در یک جفت ارز است که همیشه ارز غالب محسوب می شود. به همین ترتیب، دومین ارز در یک جفت ارز، ارز متضاد است.

یورو ارز غالب در برابر دیگر ارزهای جهانی است. جفت ارزهای اصلی در برابر یورو «EUR» عبارت اند از: EUR/USD، EUR/GBP،  EUR /CHF، EUR /JPY، EUR/CAD و غیره. مخفف «EUR» همیشه ابتدا در این ترتیب نمایش داده می شود. ارز بعدی، در سلسله مراتب  نام ارزهای غالب، پوند انگلیس است. جفت ارزهای اصلی در برابر پوند انگلیس «GBP» عبارت اند از: GBP/USD، GBP/CHF، GPB/JPY، GPB/CAD. به غیر از جفت ارز EUR/GBP، پوند انگلیس در هر جفت ارز دیگری اولین ارز است.

همچنین بیشتر بخوانید:

 

معرفی بروکرهای معتبر فارکس

ارز پایه وغالب بعدی دلار آمریکا است. USD/CAD، USD/JPY و USD/CHF به عنوان کنوانسیون جفت ارزهای نرمال برای جفت ارزهای اصلی محسوب می شوند. از آنجایی که یورو و پوند انگلیس ارزهای پایه غالبتراند، دلار آمریکا به شکل  EUR/USD و GBP/USD مظنه می شود.

شناخت ارز پایه از اهمیت ویژه ای برخودار است چرا که تعیین کننده ی ارزش ارزها (مفهومی و واقعی) به هنگام تبادل یک ارز خارجی است.

آلپاری | بروکر آلپاری | بروکر فارکس | روانشناسی فارکس

ارزش ارزها در فارکس

ارز پایه همیشه با واحد تبادل پولی یکی از ارزها برابر است (یعنی ۱ یورو، ۱ پوند و ۱ دلار). هنگامی که یک سرمایه گذار اقدام به خرید ۱۰۰،۰۰۰ EUR/USD می کند، در واقع او یورو را به عنوان ارز پایه خریداری (دریافت) می کند و دلار آمریکا را به عنوان ارز متضاد می فروشد . به عبارت دیگر، مقدار ارز پایه ای که او خریداری می کند برابر با ۱۰۰،۰۰۰ یورو  می باشد.

قیمت ارز پایه همچنان ثابت می ماند، این در حالی است که ارز متضاد با توجه به مظنه ی جفت ارز مربوطه تغییر می کند که برابر است با:

 (مقدار ارز پایه x نرخ ارز در بازار)

کوچکترین تغییر تدریجی در قیمت یک جفت ارز یک «پیپ» نامیده می شود. در تمامی جفت ارزها، به استثنای JPY، یک پیپ برابر با یک چهارم اعشاری ارزش یک جفت ارز است. تریدرها با استفاده از اهرم و با توجه به روند قیمت در قسمت های کوچکی از یک درصد، سود و یا ضرر قابل توجهی را تجربه می کنند.

در نسبت اهرم ۱:۵۰، یک پوزیشن ۱۰۰،۰۰۰ EUR نیاز به ۲۴۰۰ دلار مارجین در نرخ ارز ۱٫۲۰۰۰دارد. جهت محاسبه ی آن کافی است که معادل «۱۰۰،۰۰۰ یورو» به دلار (یا ۱۲۰،۰۰۰ دلار آمریکا)  بر نسبت اهرم   ۱:۵۰ تقسیم شود.

$۱۲۰,۰۰۰ / ۵۰ = $۲,۴۰۰= مارجین مورد نیاز

برای تعیین ارزش یک پیپ در معامله بالا از محاسبات زیر استفاده می شود:

۱۲۰۰۰۰$= مقدار رسمی ارز پایه ×۱٫۲۰=ارزش به دلار آمریکا

۱۱۹٫۹۹۰ $=مقدار رسمی ارز پایه (۱٫۲۰-.۰۰۰۱) x= یک پیپ –ارزش به دلار آمریکا

ارزش یک پیپ در دلارها برابر است با۱۱۹٫۹۹۰-۱۲۰۰۰۰ یا ۱۰ دلار

حرکت قیمت تعیین کننده ی قوی و یا ضعیف تر شدن یک ارز در بازار است. هنگامی که قیمت یک جفت ارز از پایین به بالاتر تغییر می کند، در واقع به ارزش ارز پایه افزوده شده و نتیجتاً از ارزش ارز متضاد کاسته شده است.

اگر نرخ ارز EUR/USD از ۱٫۲۰۰۰ به ۱٫۲۰۲۴ برود، نتیجتاً به ارزش یورو افزوده شده و از ارزش دلار آمریکا کاسته می شود. چرا؟

زمانی که نرخ ارزهای خارجی (قیمت ها) را بررسی می کنیم، اقدام به خرید یک جفت ارز به منزله ی خرید ارز پایه (EUR) و فروش ارز متضاد (USD) تلقی می شود. به عنوان مثال، اگر یک تریدر جفت ارز EUR/USD را به نرخ پایین بخرد و آن را به نرخ بالاتر بفروشد، سود کرده و اگر به نرخ بالا بخرد و به نرخ پایین بفروشد، ضرر کرده است.

منبع مجیک نیوز

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 367 تاريخ : چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت: 6:35

دانلود مجموعه آهنگ بیس دار برای ماشین با لینک مستقیم

دانلود مجموعه آهنگ بیس دار برای ماشین

دانلود آهنگ بیس دار برای ماشین

دانلود آهنگ بیس دار

دوستای عزیز و کاربران محترم سایت هلن موزیک این قسمت برای دوستای اهل دل چند تا آهنگ بیس دار توپ

مخصوص ماشین براتون اماده کردم امیدوارم که لذت ببرید ...

 .

باس یا بیس نام بازه‌ای از صدا در موسیقی و گونه‌ای از صدای بسیار بَم مردان در خوانندگی و اپرا است

ویژگی

 

    صدای باس دارای محدوده صوتی در حدود دو اکتاو است و با «کلید فا» نوشته می شود.

    وسعت صدای باس ار نت «می» (E2) تا «فا» (F4) است.

    صدای باس دارای تقسیم بندی متفاوتی با توجه به طنین و وسعت صوتی دارد مانند : «باس دراماتیک»، «باس کمیک»، «باس-باریتون» و ... این تقسیم بندی در اپرا و خوانندگی سولو به کار می رود.

 

در مطالعه هارمونی معمولاً چهار قسمت صدایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌نام‌های سوپرانو، آلتو، تِنور و باس.

 

Bass, in music, the lowest part in a multi-voiced musical texture. In polyphony of the sort that flourished during the Renaissance, the bass formed one of several relatively independent or contrapuntal melodies.

 

During the figured-bass era (17th and early 18th centuries), the thorough bass, or basso continuo, fuished a “base” for accompaniments played with relative freedom, though bound by certain conventions as well as shorthand instructions inserted in figures above the bass. In the homophonic, basically chordal, musical styles of the later 18th and 19th centuries, the bass was of crucial structural significance as the lowest of parts and, thus, the foundation of harmony.

 

In vocal music, the bass is the lowest male voice, with a typical range from the second E below middle C to F♯ above; the basso profundo is low and rich, while the basso cantante (“singing bass”) is lighter and more lyric. Among instruments, the lowest-pitched member of a family is referred to as the bass, for example, the bass recorder or bass viol. The lowest-pitched member of the violin family is called a double bass

اما برای دانلود آهنگ بیس دار از هلن موزیک بر روی آهنگ بیس دار کلیک کنید

 

آهنگ بیس دار قوی

دانلود آهنگ بیس دار

دانلود اهنگ بیس دار ایرانی

آهنگ ییس دار خارجی

آهنگ بیس دار هلن موزیک

 

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 373 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 19:28

امروزه جدیدترین روش های کسب درامد از اینترنت در خانه ، مربوط به مایینینگ و دنیای ارزهای دیجتال مانند استخراج بیت کوین می باشد. همان طور که می دانید حسابی بازار ارز های دیجیتال ، استخراج و کسب درآمد به خصوص توسط ارز دیجیتال بیت کوین داغ شده است و در کل دنیا به سرعت در حال پیشرفت می باشد. به تازگی با یکی از جدیدترین و ساده ترین روش های استخراج (ماینینگ) و کسب درآمد از بیت کوین بدون نیاز به تجهیزات و تنها با یک مرورگر آشنا شده ایم که کاملا رایگان می باشد و روش راحتی برای درآمد دارد. در ادامه قصد داریم این روش را به شما معرفی کنیم. کسب درآمد با مرورگر کامپیوتر و بدون نیاز به هزینه یکی از بهترین روش هایی می باشد که تا کنون به آن برخورد کرده ایم.

کسب درامد با استخراج بیت کوین | بیت کوین رایگان | 

 همچنین بخوانید:

 

بیت کوین چیست؟همه چیز درباره بیتکوین

روش جدید استخراج بیت کوین در خانه با مرورگر کاملا رایگان

در حال حاضر بیش از 2000 ارز دیجیتال در دنیا وجود داره که معرفترین و پرطرفدارترین ارز دیجیتال بیت کوین هست . در حال حاضر قیمت هر بیت کوین حدود 6500 دلار در تاریخ 18 مهر 1397 می باشد  چیزی معادل 80-100 میلیون تومان ، که قیمت قابل توجهی می باشد.

ارزهای دیجیتال وجود فیزیکی ندارند و به صورت مجازی و با تکنولوژی بلاکچین تبادل و منتقل می شوند . در صورتی که شما بیتکوین داشته باشید می توانید در کیف پول شخصی خودتون یا والت خودتون پول رو نگه داری کنید و هر زمان که خواستید به واحد پولی دیگری تبدیل کنید و یا به افراد دیگر انتقال بدهید.

 

قیمت لحظه ایی بیت کوین

اما بیت کوین چگونه بدست میاد ؟

  1. راه اول خرید بیتکوین به قیمت روز هستش که بسیار گران هست، مخصوصا با توجه ارزش پول ایران و همچنین اینکه خرید و فروش ارز دیجتال فعلا در کشور ممنوع می باشد.
  2. راه دوم استخراج بیت کوین یا ماین کردن بیت کوین هست که نیاز به تجهیزات سخت افزاری خاصی می باشد و قیمت هر کدام از این دستگاه ها چیزی حدود 18 میلیون تومان می باشد. . هزینه برق برای تولید و استخراج 1 بیت کوین در حال حاضر به بیش از 35 میلیون تومان می رسد. به غیر از از هزینه برق شما نیاز به تجهیزات سخت افزاری ماینینگ هستید که این تجهیزات در صورتی که بتونید داخل ایران تهیه کنید بسار پر هزینه و گران هستش . به غیر از این مسائل شما نیاز به اینترنت و برق پایدار هستید که در ایران همچین چیزی وجود ندارد.
  3. راه سوم استخراج بیت کوین استفاده از سایت های استخراج ابری میباشد که با گرفتن هزینه بخشی ازقدرت سخت افزار های خود را در اختیار شما قرار میدهند.

بنابراین نتیجه می گیریم ماینینگ یا استخراج بیتکوین در ایران برای هر شخصی مقدور و به صرفه نخواهد بود.

اما امروز یک راه بی دردسر و بدون هزینه و رایگان برای ماین کردن بیت کوین به شما آموزش می دهیم . با این روش با استفاده از کامپیوتر شخصی و استفاده از سی پی یو کامپیوتر شما عملیات استخراج انجام میشه و هر چند دقیقه تعدادی ساتوشی ( واحد کوچکتر بیتکوین ) دریافت خواهید کرد .

 حالا این سوال پیش می آید که با یک کامپیوتر خانگی مگر می شود بیت کوین استخراج کرد ؟؟

خب مسلما سرعت استخراج ساتوشی توسط کامپیوتر شما با یک سیستم 100 میلیون تومنی بسیار تفاوت دارند اما با این روش شما می تونید با جمع آوری زیر مجموعه سرعت و توان استخراج خود را چند برابر کرده و همچنین از درآمد زیر مجموعه های خود نیز درصد دریافت کنید.

این سیستم توسط یک مرورگر ساده انجام می شود و هیچ هزینه ای ندارد و کاملا رایگان است . فقط کافیست شما هنگامی که از کامپیوتر خود استفاده می کنید عملیات استخراج بیتکوین رو فعال کنید.

در حال حاضر این تنها روش رایگان استخراج بیتکوین هستش ، به این نکته توجه کنید که پیشبینی شده قیمیت بیتکوین در سال جاری افزایش خواهد داشت و با توجه به ارزش دلار در کشور ما چه رقم بزرگی خواهد شد. شما با فعالیت خودتون و زیر مجموعه هایتان می توانید سرمایه خوبی برای خودتون پس انداز کنید.

کسب درآمد از اینترنت با استخراج ارز بیت کوین

http://magicnews.ir/ea-money-by-mining-bitcoin/

وارد آدرس سایت شوید و فایل مرورگر را دانلود کنید.

مشاهده سایت و دانلود مرورگر

نکته : اگر لینک بالا باز نشد یا در حالت لودینگ ماند برای دفعه اول از قند شکن استفاده کنید.

کسب درآمد از اینترنت با استخراج ارز بیت کوین

کسب درآمد از اینترنت با استخراج ارز بیت کوین

پس از نصب مرورگر و اجرای آن و کلیک بر روی دکمه نارنجی رنگ بالا سمت راست در تصویر بالا مشخص شده است (دقت نمایید که این مرورگر شبیه به مرورگر کروم می باشد) صفحه ای شبیه به صفحه زیر باز خواهد شد .

کسب درآمد از اینترنت با استخراج ارز بیت کوین

نکته : تا زمانی که ویندوز را تغییر نداده اید نیازی به ثبت نام نیست اما جهت اطمینان از منو سمت راست (علامت سه خط) بخش login را پیدا کرده و به اکانت گوگل خود متصل نمایید.

از این لحظه استخراج شما آغاز می شود.

نمونه ای از استخراج ارز بیت کوین و زیر مجموعه گیری توسط یکی از کاربران

شروع فعالیت ایشون از تاریخ 3 مهر 1397 تا به امروز 18 مهر 1397 

کسب درآمد از اینترنت با استخراج ارز بیت کوین

کسب درآمد از اینترنت با استخراج ارز بیت کوین

نکاتی که باید برای استخراج بیت کوین بدانید :

  •  حتما شروع به جمع آوری زیر مجموعه و ساختن تیم استخراج کنید. زیرا از این طریق درآمد قابل توجهی خواهید داشت.
  • این یک کار دسته جمعی هستش که افراد هم برای خودشون هم برای تیمشون کار میکنن. به این صورت می توانید به نتیجه برسید.
  • شما تا 10 Level می توانید زیر مجموعه بگیرید که از عضوهای هر مرحله درصد خاصی دریافت خواهید کرد.
  • هر زمان که کامپیوترتان روشن است عملیات استخراج رو انجام بدید و از اعضای تیمتون هم بخواید این کار را انجام بدهند.
  • بعد از رسیدن به یک حد نصاب خاص میتونید بیتکوین رو به کیف پول شخصیتون ( نحوه ساخت کیف پول بیت کوین) انتقال بدید.
  • هر چه مرورگر کمتری داخل سیستم شما باز باشد فشار بر روی cpu کمتر بوده و استخراج بیشتری انجام می شود.
  •  میتونید از خود مرورگر استخراج برای کارهای روزانه استفاده کنید که بیت کوین بیشتری بدست می آید.

نحوه ساخت کیف پول مجازی برای برداشت ارز بیت کوین 

برای ساخت کیف پول مجازی باید از طریق سایت بلاک چین ثبت نام کنید که به صورت رایگان هستش

ثبت نام و ساخت کیف پول بیت کوین

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 394 تاريخ : پنجشنبه 19 مهر 1397 ساعت: 23:26

در قلبتو رو کسی وا نکنیا | آهنگ در قلبتو رو کسی وا نکنیا از محمد لطفی خواننده تازه کار بسیار محبوب ایرانی که با اهنگ در قلبتو رو کسی وا نکنیا از هلن موزیک به شهرت رسیده است این آهنگ زیبای محمد لطفی با نام نا رفیق ( Mohammad Lotfi – Narefigh ) تقدیم به شما با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

 

متن ترانه نارفیق محمد لطفی

در قلبتو رو کسی وا نکنیا خودتو تو دله کسی جا نکنیا منو تنها نذاریا تنها نذاریا
هر چیم بد بشی بازم تو رو میخوام کی میگه کم تو رو میخوام
من که گفتم تو رو میخوام نگفتم تو رو میخوام

آخه من نمیگم همه میگن عشقه تو وفا نداره نمیدم پس نمیدم این دلو به تو دوباره
همه نارفیقن آی رفیقم کجایی دلم گرفته دیگه نا نداره دله بیقرارم به کی بگم گرفته

دلی دوست دارم خیلی دوست دارم خودتم بخوای بری عمرا نمیذارم
آخه نفسی جونی چرا نمیدونی بی خبر از حاله خرابه منه مجنونی

آخه من نمیگم همه میگن عشقه تو وفا نداره نمیدم پس نمیدم این دلو به تو دوباره
همه نارفیقن آی رفیقم کجایی دلم گرفته دیگه نا نداره دله بیقرارم به کی بگم گرفته

دانلود آهنگ در قلبتو رو کسی وا نکنیا محمد لطفی

اهنگ در قلبتو رو کسی وا نکنیا

در قلبتو رو کسی وا نکنیا

منبع : هلن موزیک

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 468 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 8:23

How do you buy Telegram Members Channel?

we offer telegram members for your channel to promote your product or services. This will be a massive impact on the marketing of your telegram member channel. The following service Telegram post views will be a popularize service to add to your marketing promotion for your telegram channel.

Is it safe to buy channel members?

Yes, it is safe to buy telegram members for your channel or group, we offer a safe and secure method to provide you good or fake quality for your telegram channel or telegram group. We offer a guarantee of the minimal telegram members you bought from us. So you will always receive your order amount! So you can safely and see your telegram members coming in!

Who are you? Why do you provide this telegram services?

Our services are for inteational clients worldwide. We are working day and night to provide you a good service for your telegram group, telegram channel and for promoting your telegram posts. We always respond in few minutes and process your order within 24 hours. Most times in just 1 hour!

 

If you want to have a popular channel with lots of members, pay attention to this point: Surely every media which respects to its audiences and shows its eligibility, will attract audiences. And telegram channels are the same. You should always know that your channel should be in a way that attracts its audiences. If you have a funny or religious or political channel and use some contents that don't belong to the topic of your channel, you will lose your audiences. Keep the channels quality in a high degree and be sure your audiences will like it and attract you.  is the first place to do Telegram services such as Buy Telegram channel Post View to increase the popularity of your Channel.

 

buy telegram follower


buy telegram followers


telegram followers

 

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 308 تاريخ : شنبه 14 مهر 1397 ساعت: 7:00

دانلود فیلم خوک با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی خوک با کیفیت Full HD 1080

دانلود فیلم ایرانی جدید خوک به کارگردانی مانی حقیقی محصول سال ۹۶

دانلود فیلم ایرانی، فیلم ایرانی جدید، دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم

New Film By Mani Haghighi – Pig

فیلم ایرانی خوک

 

 

نام اثر: خوک

کیفیت ها: full hd 1080p – hd 720p – sd 480p

مخاطب : بزرگسالان

نوع فیلم : سینمایی

محصول : ایران

موضوع : اجتماعی

نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان : مانی حقیقی

با هنرنمایی : لیلا حاتمی، لیلی رشیدی، حسن معجونی، سیامک انصاری، علی باقری، پریناز ایزدیار و آیناز آذرهوش.

سال تولید : ۱۳۹۶

تاریخ انتشار : ۱۳۹۷

مدت زمان : ۹۵ دقیقه

 

درباره فیلم :
خوک فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مانی حقیقی محصول سال ۱۳۹۶ است.پریناز ایزدیار،لیلا حاتمی و علی مصفا برای اولین بار با بازی در خوک،حضور در یک اثر کمدی را تجربه کرده اند.خوک برای اولین بار روز چهارشنبه دوم اسفندماه ۱۳۹۶ برابر با ۲۱ فوریه ۲۰۱۸،با حضور پریناز ایزدیار،لیلا حاتمی،مانی حقیقی،حسن معجونی،علی مصفا،علی باقری و محمود کلاری در بخش رقابتی شصت و هشتمین جشنواره فیلم برلین نمایش داده شد.

 

داستان فیلم: 
حسن که مدتهاست موفق به ساختن فیلم جدیدش نشده بسیار خشمگین و عصبانی است. ستاره‌ی محبوبش دیگر صبر ندارد و می‌خواهد با کارگردانان دیگر همکاری کند. همسرش دیگر عاشق او نیست. دخترش بزرگ شده و دیگر مستقل است. مادرش پیر شده و کم‌ کم حافظه خود را از دست داده. مزاحم جذابی او را هر جا می‌رود تعقیب می‌کند و اصرار دارد حسن او را وارد دنیای سینما کند. از همه بدتر، قاتلی در سطح شهر مشغول کشتن کارگردانان سینمای ایران است، اما حسن را نادیده گرفته. حسن رنجیده است: آیا او مهمترین فیلمساز این شهر نیست؟ پس چرا قاتل تحویلش نمی‌گیرد؟ هنگامی که نام حسن به عنوان مظنون اصلی پرونده قتل‌ها در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود، اوضاع دیگر غیرقابل تحمل می‌شود. حالا حسن ناچار است برای اعاده حیثیتش نقشه‌ی هوشمندانه‌ای بکشد…

 

درباره کارگردان فیلم :

مانی حقیق متولد ۲۵ تیر سال ۴۸ در تهران است. او بازیگر نویسنده و کارگردان سینمای ایران است. مانی حقیق در سال ۱۹۹۱ توانست مدرک کارشناسی فلسفه خود را از دانشگاه مک‌گیل دریافت کند. همچنین او فارغ تحصیل رشته فلسفه در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه گولف است که در سال ۱۹۹۷ موفق به دریافت مدرکش از این دانشگاه معتبر شد.

 

پدر و مادر او از هنرمندان سرشناس قدیمی ایران هستند. مادر او لیلی گلستان یکی از پر آوازه ترین مترجمان ایرانی و پدر او نعمت حقیق فیلم بردار معروف ایرانی است. مانی حقیقی در کارمانه کاری خود فیلم های موفقی همچون کنعان، آبادان، کارگران مشفول کاراند، یک پذیرایی ساده و فیلم پر فروش ۵۰ کیلو آلبالو را دارد. همچنین او در فیلم موفق ورود آقایان ممنوع هم به عنوان بازیگر بازی کرده است.

 

یکی از فیلم های خوب مانی حقیقی که مورد توجه خیلی از دوستان و اهالی سینما قرار گرفت فیلم اژدها وارد می شود با بازی امیر جدیدی است. مانی حقیق برای ساخت این فیلم بسیار زحمت کشیده است. این یک فیلم واقعی است که مربوط به دوران قدیم ایران می شود.

 

اخبار فناوری و دانلود رمان...
ما را در سایت اخبار فناوری و دانلود رمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا حیدرزاده magicnews بازدید : 381 تاريخ : شنبه 14 مهر 1397 ساعت: 7:00